lördag 22 september 2012

Egenhändigt färgat garn


                               Den här härva är en av de
                               första jag någonsin färgat
                                men det var roligt så det 
                                     blir nog fler.
                               Det blev ju inte riktigt som
                               jag tänkt mig men man lär 
                              sig ju från gång till gång!


                                Det ser helt annorlunda
                                ut när det blir nystat!


                             Har inte bestämt vad det
                                  skall bli av det.


                                          Stickade ett par sockar i 
                                Zauberball 
                             tycker om det garnet


                            Det räckte även till några muddar
                            till mig och min syster när jag 
                               tog med lite grå Fame.
                            Hoppas att hon gillar dom inget 
                            märkvärdigt men de värmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar