måndag 7 januari 2013

Lite Jul i efterskott!


 Den här tomten med kompis kom och underhöll oss i Kungälv.De fick en liten färdknäpp!


Här sitter nyförvärvet Signe med Selma.


 Våra hundar var inte med men hundarna räckte till ändå.


 Selma har en jättehäftig knorr på svansen.Signe visar bara nosen

Här är några av mina favoritfugerer jag har några stycken!


 Den här snögubben i bubblan köpte jag till mig själv i julklapp så att man vet vad man får!


 Julens blommor är fina här en av mina Amaryllisar som har en väldigt vacker röd färg.


 Hyacinter är också en av mina favoriter gärna snitt.


 Man får göra plats för katten även på Julen!


 Bästa kompisen till Wilma han får några grabbatag men ger inte tillbaks lika mycket som han får!Snäll katt.

Datan gör inte som jag vill! Ville ha mellanrum mellan bilderna men det fukade inte!Den här kökstrasan var det sista jag gjorde färdigt innan Julafton den fickfölja med till lillasyster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar