söndag 19 maj 2013

Förök att spinna


 Här ligger det olika typer av ull som vi fick lära oss om uppe hos Annuska.


 Det som jag och kompisen fick prova på var handspinning det tar tid och övning att lära sig!


 Annuska hadde många olika saker att spinna på! Här visar hon kardning för Ingela och mig.


Vi hadde fått med oss en hel del lärdom från Värmland och haft en väldigt trevlig dag där.Tack


 Är så glad varje vår jag ser att den här dubbla Blåsippan har överlevt ute i skogen!  Har försökt mig på att förstora själva Blåsippan men jag och datorn kom inte överens får väl försöka mig på ett nytt försök senare.


 Grönt är skönt i många olika former och färger!


 Konstigt att solen bara träffade den här gruppen med ormbunkar!


 Lönnens blommor är fina och anpassade till färgen på bladen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar