måndag 23 mars 2015

Babyfiltar

Babyfiltarna är färdiga nu är det bara att vänta på att de kommer till användning!



 Den här har jag virkat av Tildagarnet hälften bomull och acryl.Trots att jag inte gillar acrylgarner tycker jag om det här.


Denna är stickad av Svarta fårets raggsockgarn.


 Här har en del av mina rester av Drops Paris kommit till användning plus lite nytt till kanten.


 Den skall ligga i den vita spjälsängen.


En naturvit tröja stickad av Drops baby merino


 Lilltjejen Iris måste ju få vara med på ett kort också hon är ju med och kollar hela tiden jag stickar och fixar.



 Tog några kort här utanför när det var ovanligt fin solnedgång



Här ligger tre av de fyra filtarna jag gjort till den lilla mäniskan som snart kommer.Så nu är det bara för dottern att hämta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar